tirsdag den 21. juni 2011

Monday the 16th to Wednesday the 18th

Mandag den 16. maj - Der var dømt afslapning til mig efter ungerne var sendt i skole! Hvilket vejret også mente jeg trængte til, for det regnede nemlig ;) Sov en lille smule og så snakkede jeg med mor og far over Skype, de ville jo gerne lige høre om vores Philly tur :) Snakkede også med brormand, hvilket havde været temmelig længe siden vi havde - eller havde snakket i mobil på min fødselsdag, men ikke over Skype, så det var dejligt lige at komme til igen :) Ellers brugte jeg tiden på at se lidt One Tree Hill og ja, som sagt bare slappe af. Evan skulle til Diving (udspring) halv seks, så han spiste tidligt, og så kom Robyn også tidligt hjem, så vi andre spiste ved seks tiden. Maria skulle bruge nogle bøger fra boghandleren, så jeg kørte med hende og vi havde en rigtig hyggelig snak undervejs - hun er faktisk ret snakkesaglig når man først har lært hinanden og kende :)
Senere tog jeg på Starbucks med Anna og tre andre tøser jeg ikke havde mødt før - Maya, Silvia, som var helt ny her i området, og så en anden pige også :) Rigtig hyggeligt, og en dejlig dag veloverstået..

Tirsdag den 17. maj - Afsted med ungerne, og så var det tid til at få brugt fødselsdagspengene :D Alice og jeg tog til Woodburry, som er outlet centeret, hvor man går udenfor og har alle mærkevarer butikker, med nogle dejlige lave priser og en masse udsalg oveni :D Jeg fik købt en hel masse, købte et par stump bukser fra Banana Republic, t-shirt og top fra American Eagle, trøje og bluse fra Tommy Hilfinger , skjorte fra Calvin Klein, og to par slappe-af-bukser fra Gap :) Kom alt i alt af med $210, hvilket er lidt over 1.000 kr. så slet ikke dårligt :) Alice fik også købt en masse, så vi gik begge rundt med en masse poser :D hehe.
Alle poserne - med indhold - som jeg købte
 På vej hjem var vi lige inde og fylde lidt benzin på bilen og så købte vi frokost på delien - lækker sandwich.!
Tid til at hente unger og få dem til at falde til ro og lave sine lektier. Viste tøserne hvad jeg havde købt og de kunne godt lide det alt sammen :)
Robyn og Maria kom rimelig tidligt hjem, så vi spiste igen ved seks tiden. Maria's mobil var gået i stykke, så jeg skulle lige køre med hende til forretningen, hvor hun havde købt den, igen med en hyggelig snak undervejs :) Efter kørte jeg afsted til Starbucks, hvor jeg mødtes med Jessica og hyggesnakkede :) Hvilken dejlig dag med en masse shopping og snak med dejlige tøser :)

Onsdag den 18. maj - Tror ikke at jeg havde fået nok shopping om tirsdagen, for tog i hvert fald afsted til JV mall alene, hvor jeg købte en BH fra Viktoria Secret samt et par ballerina sko og leggings fra h&m :D Men så var alle fødselsdagspengene altså og brugt op ;) hihi. Ellers husker jeg ikke hvad dagen gik med, så nok ikke noget specielt ;)  
Og torsdag huskes heller ikke lige pt haha.. Men dejlig start på ugen var det i hvert fald :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar