torsdag den 10. marts 2011

Happy Birthday Evan.!

Tirsdag den 1. marts = Evans fødselsdag wee.. Op og vække børnene - Happy b-day Evan! Han kom hurtigt ned og så gaven på bordet, men han måtte lige vente lidt med at åbne den til de alle havde læst i 20 minutter - var han ikke helt tilfreds med ;) Han blev rigtig glad for gaven, tror mest han blev glad for slikket haha.. Men dejligt at se, hvor glad og taknemlig han blev, sådan en sød dreng. Om mandagen sad han stille og roligt og siger så til mig: "jeg glæder mig til imorgen, så det min fødselsdag. Savner du dine forældre?", jeg sagde at det gjorder jeg, hvorefter han siger: "du er en del af vores familie nu, så vi skal nok fejre dig når du har fødselsdag". Årh er det ikke bare sødt sagt :D
Jeg skulle køre dem i skole igen i dag, da Evan skulle ha' cupcakes med til klassen, og er jo ikke lige det nemmeste at ha' med i bussen. Så kørte dem i skole, og så hjem og ordne vasketøj. Da det var ordnet tog jeg til Marschalls shoestore med Anna og Nathalie - paradis siger jeg bare! Sko og tasker over alt :D de har en masse mærkevare, som nærmest koster ingenting, og det er ægtet. Ret fedt! Købte dog ikke noget denne gang, for havde ikke rigtig flere penge tilbage :( øv. Men kan jo altid komme tilbage dertil...
Dagen forløb egentlig bare som den plejede, selvom Evan havde fødselsdag. Dog skulle de ha' aftensmad fra mc'en, så jeg kunne bare snuppe mig lidt pizza fra om søndagen og så havde jeg fri. Tog tilbage til Marschall shoestore med Nathalie, hun købte en Michael Kors taske til $100, som i andre butikker ville koste omkring $280. Bagefter tog vi på Starbucks og fik lidt at drikke og bare snakkede lidt - rigtig hyggeligt.
Og ja, så var den dag også gået...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar